امروز داشتم فکر می کردم که اولین باری که به این نتیجه رسیدم که بعضی اوقات  بنویسم  چه زمانی بود ؟ درست حول و حوش زمان  دیپلم و خواندن برای  کنکور دانشگاه .

یک سررسید داشتم که هر روز خاطرات و فکرهایی که در ذهنم بود را در آن می نوشتم ، این دفترچه  هنگام دانشجویی تبدیل شد به دفتر ثبت مخارج روزانه و جمع آن در هر ماه و در شروع مرحله بعدی  درس خواندن و کار کردن  این دفتر هم تعطیل شد .

حول و حوش 5 سال بعد اتفاقی موقع گشتن در انباری این دفترچه را پیدا کردم  حس عجیبی بود داشتن مکتبوب افکار ، امیدها ، آرزوها و........  در چندین سال قبل و مشاهده تغییرها و یادآوری دوستانی که اسمشان در دفتر بود  نگرانیهای  خاص آن مرحله از زندگی .

خلائ  این ننوشتن چند ساله و درگیری بیش از حد و غرق شدن در زندگی مدت زیادی وجود داشت  که اخیرا به لطف یکی از دوستان تبدیل شد به آشنایی با وبلاگ  و تمایل به نوشتن در آن .

با خواندن وبلاگها  نوشته های  سررسیدهای  چند ساله خودم را پیدا کردم و تصمیم گرفتم  در این محیط  سررسید مجازی خود را  ایجاد کنم  با  تفاوتها و مزایای جدید .........

نظرات 1 + ارسال نظر
k1 شنبه 30 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:41 http://www.k1-online.com

فکر میکنم تصمیم بسیار درستی گرفتی شاید خیلی وقته که از خودمون دور شدیم و خودمون رو لابه لای خرت و پرتهای الکی زندگی گم وگور کردیم. شاید اینجا تونستیم خودمون رو پیدا کنیم؟! .... البته شاید! امیدوارم که موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد