بگذرد ...

 

 تو این اوضاع و احوال، عجب پیام کوتاه قشنگی از عزیری برام رسید: 

پادشاهی درویشی را گفت : جمله‌ای را بگو که در لحظات غم شادم سازد و در لحظات شادی غمگینم سازد.  

درویش گفت : این نیز بگذرد!

نظرات 1 + ارسال نظر
کاپیتانی بدون هواپیما سه‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 16:10 http://capitan.co.nr

سلام دوست قدیمی و عزیزم آقا محسن
احوال شما وای میدونی چقدر وقته اینجا نیومده بودم ؟‌از زمانی که توی ایران فیل تر شدی دیگه نتونستم به وبلاگت سر بزنم. چقدر خوب کردی بهم سر زدی . به خدا بی معرفت نیستم اما دست روزگار نمی دونم چرا اینجوری کرد ...
به هر حال باز پیدات کردم و خوشحالم که پیدات کردم

سلام دوست بسیار عزیز. حالت چطوره؟ تو این مدت من همیشه وبلاگت رو می خوندم . نبودن من تو این مدت هم داستانی داره که کم کم تو پستهای بعدی می نویسم . در هر صورت خیلی خوشحالم و امیدوارم که همیشه شاد و سرحال باشی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد